Un passeig pel món de la Il.lustració

Ets il•lustrador?, o simplement, no saps dibuixar ni l'o amb un canó però... t´encanta la il•lustració??? Doncs no et perdis la revista ¡HOLA! del sector, el blog absolutament imprescindible!
Coneixeràs als teus col•legues de professió i sabràs qui s'amaga darrere dels teus dibuixos preferits.
Si coneixes a gent aficionada d'aquest mundillo recomana'ls el link, entre tots ho farem graaaaaaaaaaaan!

domingo, 2 de mayo de 2010

Venjança Martineraaa!!!


És ben sabut que la venjança és un plat que se serveix fred, però clar, això és una cosa que en Golafre no podrà entendre després d'avui jejej... Després del molest incident provocat pel Golafre per boicotejar el bon temps durant les vacances, si, aquell de l'asteroide "255288 Nº 35 S tocapilotetes" de la nebulosa del Gos Pudent. Vaig Decidir donar-li el seu merescut al gos tocavoravius i ni curta ni mandrosa vaig agafar la meva tovallola amb tecnologia superconductora ( que levita en contacte amb la sorra i permet refrigerar a l'usuari mentre pren el sol indefinidament )i vaig decidir que anàvem a donar-li escalforeta al cos, sobretot al del senyor Golafre jeje. Podeu veure a l´instantània com, després de 12 hores de "rostit" solar, en Golafre va passar de ser un gos chinchón a un...HOT DOG! jejej Apa Golafrín!
p.d: Golafre: fsssssssssshhhhhhhhhhh(soroll de la carn rostint-se a la paella) oin oinnn buppppp greeee(= quan em recuperi et poso a la torradora pendó desorellat, en idioma de gos)

1 comentario:

No em diguis!