Un passeig pel món de la Il.lustració

Ets il•lustrador?, o simplement, no saps dibuixar ni l'o amb un canó però... t´encanta la il•lustració??? Doncs no et perdis la revista ¡HOLA! del sector, el blog absolutament imprescindible!
Coneixeràs als teus col•legues de professió i sabràs qui s'amaga darrere dels teus dibuixos preferits.
Si coneixes a gent aficionada d'aquest mundillo recomana'ls el link, entre tots ho farem graaaaaaaaaaaan!

viernes, 21 de mayo de 2010

Personatges Il.lustres del Món Il.lustrat; Avui: ¡¡¡ÒSCAR JULVE!!!

Avui tenim a un peix gros, grossísim del Món Il·lustrat, podríem dir que és el Donald Trump de la il·lustració :-0 Encara que és molt jove té un currículum digne d'un magnat i és tot un honor per la Martina i en Golafre tenir-lo aquí!, però no només tenir-lo aquí, si no que a més ENS HA FET UNES IL·LUSTRACIONS EXCLUSIVES PER A AQUEST POST i ens ha deixat WOWWWWWWWWW BOCABADATS...és un super crack i ja no m'enrotllo més, perquè una imatge val més que 1000 paraules, jutgeu per vosaltres mateixos... amb tots vostès, el gran, grandiós... ÒSCAR JULVE!!!



Nom:Òscar Julve
Data i lloc de naixement:Barcelona 1972
Web: http://www.oscarjulve.com/
Blog: http://julve.wordpress.com/

M&G: Estudis artístics o autodidacta?
Òscar:Vaig estudiar Belles Arts en la Universitat de Barcelona. Però, des de sempre, em recordo dibuixant a tota hora

M&G: Tens algun premi?
Òscar:El 2001 vaig guanyar el premi Mercè Llimona i el 2005 el Lola Anglada. També tinc un premi Junceda del APIC que em van donar l'any 2007 .

M&G: El teu primer treball com il•lustrador?
Òscar: El primer encàrrec remunerat el vaig fer quan anava a l’institut. Es tracta d’uns còmics que van sortir publicats a la revista Cavall Fort. Un company de classe em feia els guions i jo els dibuixava.

M&G: Quin és el teu treball preferit dels que has fet fins a ara?
Òscar: Sóc molt crític amb la feina que faig. I generalment sempre hi veig defectes. Amb tot, i per les particularitats del projecte, estic molt content del conte amb samarreta ‘La veritable història de Sant Jordi i el Drac’. El que m’agrada d’aquest projecte és la manera com va començar: una idea caçada al vol que s’acaba fent realitat. El resultat és molt millorable, segur. Espero tenir l’ocasió de perfeccionar el format en el futur.

http://julve.wordpress.com/2010/03/16/the-tale-shirts/




M&G: com t´inspires?
Òscar: Com puc. M’agrada molt observar, mirar el meu entorn, nodrir-me d’ell. Sóc molt curiós i tastaolletes.



M&G: Conta'ns algun dels teus hobbies per al teu temps lliure
Òscar: Els hobbies són per a gent amb temps. I jo no en tinc massa de temps. Però m’agraden molt les motos. Bé, de fet només me n’agrada una, la meva. És tan maca... us en poso una imatge:




M&G: Quina música escoltes?
Òscar: M’agrada tot tipus de música. Tot sovint, però, escolto la ràdio. M’agrada escoltar la gent com parla.




M&G: Recomana´ns un il.lustrador que t´agradi especialment
Òscar: En tinc molts d’autors que m’agraden. Moltíssims. Sóc incapaç de dir-ne un de sol.



L´Òscar té moltíssims llibres publicats i molts projectes... alguns sorprenents!, per això no us perdeu la seva web que és UNA MERAVELLA! i per cert... ja teniu la vostra TALE SHIRT? d'allò més original, escolti! :-0 I finalment... sabíeu que ell va dissenyar a en Trankas i en Barrankas de El Hormiguero?? Si és que ho té TOT
:-)))))
Moltes gràcies Òscar pel teu temps i pel regal, aquí estem pel que necessitis



No hay comentarios:

Publicar un comentario

No em diguis!