Un passeig pel món de la Il.lustració

Ets il•lustrador?, o simplement, no saps dibuixar ni l'o amb un canó però... t´encanta la il•lustració??? Doncs no et perdis la revista ¡HOLA! del sector, el blog absolutament imprescindible!
Coneixeràs als teus col•legues de professió i sabràs qui s'amaga darrere dels teus dibuixos preferits.
Si coneixes a gent aficionada d'aquest mundillo recomana'ls el link, entre tots ho farem graaaaaaaaaaaan!

domingo, 16 de mayo de 2010

Personatges Il.lustres del Món Il.lustrat; Avui: ¡¡¡EVA MASTROGIULIO!!!

Aquesta setmana tenim una meravella, una de les REINES (si, si amb majúscules!) del Món Il•lustrat. Ella és una il•lustradora camaleónica, versàtil i sorprenent!, l´Eva amaga moltes il•lustradores dins d´ella. Encara que és molt jove, el seu porfolio és extensíssim i mostra treballs moooolt diferents en estil i tècnica, però d'una qualitat impressionant :-) Anem a conèixer-la una miqueta més i no deixeu de veure la seva web perquè al.lucinareu! ... ¡¡¡EVA MASTROGIULIO!!!





Nom: Maria Eva Mastrogiulio, pero prefereixo Eva+ per que sempre s'obliden de les i del meu cognom per ser primetes.
Data i lloc de naixement: Vaig néixer a la ciutat de Buenos Aires, Argentina el 9 de juliol de 1980.
Web: http://www.hazloquequieras.com.ar/

M&G: Estudis artístics o autodidacta?
Eva+: Sóc dissenyadora gràfica per la Universitat de Buenos Aires i dibuixo des que tinc records. Vaig realitzar tallers d'il•lustració que van acabar d'orientar-me cap a aquesta professió.




M&G: Tens algun premi?
Eva+: Sí, la meva filla Olivia Premis d'il•lustració cap (ara com ara jaja)

M&G: El teu primer treball com il•lustradora?
Eva+: El meu primer treball va anar en el 2003 tenia 22 anys i em van cridar per a il•lustrar uns manuals infantils, no ho podia creure, m'anaven a pagar per dibuixar!, des d'aquest dia em vaig dedicar a això.

M&G: Quin és el teu treball preferit dels que has fet fins a ara?
Eva+: El meu treball preferit és el que vaig fer per al Cafè Dos Escuts, aquí podeu veure tot el desenvolupament: http://www.hazloquequieras.com.ar/others01.html



M&G: com t´inspires?
Eva+: Hi ha vegades que no hi ha temps per a inspirar-se, per això la inspiració ha de ser constant, no només quan cal treballar, per això sempre estic buscant-la, en les coses més simples, quan sortim a passejar, quan miro una pel•lícula, quan escolto música, o jugo amb l´Olivia, la inspiració està aquí, solsament cal aprendre a veure-la.

M&G:Tens alguna tècnica predilecta?
Eva+: El collage m'encanta, però els llapis tenen alguna cosa que cap altre tècnica té. Així que últimament faig una barreja de llapis, collage i per descomptat Photoshop.



M&G: Conta'ns algun dels teus hobbies per al teu temps lliure
Eva+: Últimament tinc poc temps lliure, però gaudeixo molt anant a la meva terrassa i regant les meves plantes, canviar-les de tests, i portar-ne de noves. També gaudeixo molt d´estar al sol i fer pic-nics

M&G: El teu llibre o conte favorit?
Eva+: Queda malament si dic el meu? Jaja És que després de molt treball i molt esforç finalment va sortir a la llum el meu primer llibre àlbum il•lustrat, es diu Una ballena de patas cortas” (escrit per l´Ethel batista) d´ Edicions del Eclipse.





M&G:Pel•lícula favorita d'animació o no?
Eva+: Princesa MononokeHayao Miyazaki

M&G: Quina música escoltes?
Eva+: La meva última playlist per a treballar tenia a la Keren Ann, Fiona Apple, Sean Lennon, Madonna, Elliott Smith, Jon brion, The Jesus & Mary Chain, Morcheeba, The kooks, Nick Drake, Carla Bruni etc etc,etc...


M&G: Recomana'ns una web o un blog
Eva+: Aquest blog de Karina m'encanta. http://karina-elbeso.blogspot.com/
I aquest també, http://lovelydesign.blogspot.com/
Hi ha coses molt maques als dos.

Moltíssimes gràcies Eva per deixar que coneguem una mica més de tu! :-)))

I NO DEIXEU DE VEURE A LA SEVA WEB LA CAFETERIA QUE VA DECORAR! WOWWWWWWWWW



No hay comentarios:

Publicar un comentario

No em diguis!