Un passeig pel món de la Il.lustració

Ets il•lustrador?, o simplement, no saps dibuixar ni l'o amb un canó però... t´encanta la il•lustració??? Doncs no et perdis la revista ¡HOLA! del sector, el blog absolutament imprescindible!
Coneixeràs als teus col•legues de professió i sabràs qui s'amaga darrere dels teus dibuixos preferits.
Si coneixes a gent aficionada d'aquest mundillo recomana'ls el link, entre tots ho farem graaaaaaaaaaaan!

martes, 20 de abril de 2010

Fent el ridícul...



Golafre un cop més me l´havia jugat... Tot va començar quan no vaig voler donar-li una altra llauna dels seus estimats "Friskis super royal al salmó blau dels mars del nord amb caviar megaluxós".

En aquell mateix moment hauria d´haver endevinat amb els meus superpoders il.lustrats que me la jugaria i ben jugada, però jo...tenia l´antena biónico-telepàtica apagada (ja sabeu amb el canvi a TDT i tot aquest rotllo...) i no vaig rebre cap senyal del seu maquiavèlic cervell de gós... només vaig intuïr un lleu desplaçament del seu morro que em va semblar una ganyota esfereïdora....

Però noooorl! aquesta ganyota significava el pitjor!, efectivament... Golafre havia decidit venjar-se de mi enviant-me un missatge al móbil fent-se passar per en Josep, el meu estimat Josep!, el tio més bo de tot l´insti, dient-me que m´estimava i que m´esperava a la sortida de classe per cantar-me una cançó d´amor...

Us deixo el testimoni gràfic del ridícul suprem que vaig fer al veure que tot havia sigut una trola del Golafre

P.D: Golafre: - juassss juassjjjuasss brrrr greeee gnyeee bup burf! (= fes-te fotre! en lleguatge de gós)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No em diguis!