Un passeig pel món de la Il.lustració

Ets il•lustrador?, o simplement, no saps dibuixar ni l'o amb un canó però... t´encanta la il•lustració??? Doncs no et perdis la revista ¡HOLA! del sector, el blog absolutament imprescindible!
Coneixeràs als teus col•legues de professió i sabràs qui s'amaga darrere dels teus dibuixos preferits.
Si coneixes a gent aficionada d'aquest mundillo recomana'ls el link, entre tots ho farem graaaaaaaaaaaan!

lunes, 7 de junio de 2010

Martina, Golafre i el llop feroç


Martina estava fins als nassos del llop feroç, l'individu sempre estava intentant menjar-se als veïns del Món Il·lustrat! Així que va prendre com exemple al seu oncle Mortadelo (el germà de la seva mare) i es va disfressar d'una de les seves preses preferides... La Caputxeta Vermella...
Llop:- Hola Caputxeta, què fas per aquí?, em convides a un cafè?- li va dir bavejant com un cargol, semblaven les cataractes del Niàgara...
Caputxeta-Martina: Clar que si! Precisament estava buscant-te perquè volia ensenyar-te la nova casa que m'he comprat. Mira està allà. Vaig a comprar unes madalenas per a acompanyar el cafè. Vés passant, he deixat la porta oberta jejej
Golafre: -grrrrr jius jius jejejje brreee- (=passa passa piltrafilla juas juas el que em riurè quan s´enlairi l'artefacte)
I el final us ho podeu imaginar cadascun al vostre gust... només us diré que hi ha una nova taca lunar no identificada jejej

1 comentario:

  1. juasjuasjuas consogra!!!! M'agraden les teves il.Lustracions!!!!
    Petonassos!!!!

    ResponderEliminar

No em diguis!