Un passeig pel món de la Il.lustració

Ets il•lustrador?, o simplement, no saps dibuixar ni l'o amb un canó però... t´encanta la il•lustració??? Doncs no et perdis la revista ¡HOLA! del sector, el blog absolutament imprescindible!
Coneixeràs als teus col•legues de professió i sabràs qui s'amaga darrere dels teus dibuixos preferits.
Si coneixes a gent aficionada d'aquest mundillo recomana'ls el link, entre tots ho farem graaaaaaaaaaaan!

miércoles, 19 de mayo de 2010

Personatges Il.lustres del Món Il.lustrat; Avui: ¡¡¡GEMMA ARNAL!!!

Aquesta setmana, la Martina està una miqueta gelosa perquè us hem de presentar a la mare de les noies més maques del Món Il•lustrat. Són les que més lliguen! quan estan elles la resta no ens mengem ni un rosco, i ara podreu comprovar perquè... quines noies! Tenim el gust de contar amb una super il•lustradora que va ser una valenta i va decidir emprendre el seu propi negoci que combina a la perfecció els seus dos amors: el handmade i la il•lustració, el resultat??? MÀGIC! us convido a conèixer a GEMMA ARNAL i el seu món LALIBLUE...




Nom: Gemma Arnal (LaliBlue)
Data i lloc de naixement: Entrant fort a la treintena ;). Nascuda a Castelló de la Plana
Web: http://www.laliblue.es/
blog: http://lapizymaniqui.blogspot.com/
M&G: ¿Estudis artístics o autodidacta?
Gemma: Graduada a l'Escola d'Arts d'Oficis com Dissenyadora Gràfica.





M&G: ¿Tens algun premi?
Gemma: Fa anys que no em presento a concursos però hi ha alguns tinc alguns reconeixements. Per exemple, 1er Premi en un parell de concursos de cartells a nivell regional (C.Valenciana) junt a l´Hilario Cuevas (http://h.sofreeto.com/) i també alguns altres cartells finalistes a nivell nacional.

M&G: La teva primera feina com a il.lsutradora?
Gemma: Va ser a l'estudi a on treballava fins a fa ben poc. Vaig realitzar il•lustracions per a un catàleg del sector immobiliari.

M&G: Quin és el teu treball preferit dels que has fet fins a ara?
Gemma: Crec que la feina que més cuido i que més m´agrada actualitzar sempre que puc amb nous dibuixos i treballs és la meva web personal de Laliblue


M&G: com t´inspires?
Gemma: M'encanta tot el que és retro i també gaudir navegant per Internet descobrint treballs macos d'altres persones de qualsevol part del món.

M&G:Tens alguna tècnica predilecta?
Gemma: M'encanten les textures i combinar digital amb artesanal.






M&G: Conta'ns algun dels teus hobbies per al teu temps lliure
Gemma: Fins fa ben poc el meu hobby era Laliblue però des que em dedico a això 100%, estic interessada a aprendre un instrument de música. L'òrgan m'encanta però crec que per la seva dificultat prefereixo començar amb un instrument de corda. Estic començant a mirar coses...A veure què faig.

M&G: El teu llibre o conte preferit?
Gemma: El Petit príncep. Encara que és difícil escollir, m'encanten les històries curtes i tots els contes clàssics. Com per exemple, tots els d´Andersen, Germans Grimm, Lewis Carrol…


M&G: Recomana´ns alguns il.lustradors que t´agradin especialment
Gemma:M'agraden molts!!, també em seria difícil escollir...M'agraden molt els il•lustradors dels anys 50 i 60 com per exemple, Ferrandiz, Pablo Ramírez, David Weidman, Helenita, entre d´altres i artistes més recents com Sachiko Knaizumi, Mari Kubota, Jumpei Kawamura, Nicoletta Ceccoli, etc.




M&G:Pel•lícula preferida d'animació o no?
Gemma: Fa uns mesos vaig veure Up i em va encantar. També m'agraden molt els contes de Tim Burton.

M&G: Quina música escoltes?
Gemma: M´encanta l´Indie/Pop/Electro però també escolto molt Rock/Alternativa, el Glam i el Folk

M&G: Recomana'ns una web o un blog
Gemma: Aquest mateix matí he descobert un enllaç interessant, us ho passo: http://designerjots.blogspot.com/


Gemma, moltíssimes gràcies pel teu temps, ets encantadora i ja saps que tens en mi a una de les teves més fervents clientas jejej :-)))))))))))))))))

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No em diguis!